Problemer med nettstedet - Kicksday

Jeg har problemer med å få tilgang til nettstedet. Hva burde jeg gjøre?

Hvis du har problemer med mobilsiden vår, klikk her

Har du kommet til denne siden for å få tilgang til kontoen din?

Du må sjekke at enhetens klokke er nøyaktig - av sikkerhetsgrunner, hvis enhetens klokke er rask, vil du ikke få tilgang til Min konto-sidene.

Hvis du fortsatt har problemer med nettstedet, foreslår vi at du prøver følgende:

1. Slett informasjonskapslene dine
Du må kanskje slette informasjonskapslene dine - en informasjonskapsel er en liten fil vi lagrer på datamaskinen din for å fortelle oss hvem du er neste gang du besøker oss

Vær oppmerksom på at hvis du har varer i vesken eller i "Lagrede varer"-delen som ble lagt til når du ikke var pålogget, vennligst noter produktnavnet/koden, da sletting av informasjonskapslene kan fjerne dette.
I de fleste nettlesere kan du slette informasjonskapslene dine ved å bruke "Verktøy" eller "Historikk".

2. Start nettleseren på nytt
Når du har slettet informasjonskapslene dine, lukker du nettleseren, åpner den på nytt og besøker nettsiden vår igjen. Du bør kunne bruke den uten ytterligere problemer.

3. Oppdater operativsystemet
Vi foreslår også at du bruker den nyeste versjonen av operativsystem leverandøren, f.eks. Windows, OSX etc.

4. Kontakt oss
Hvis du fortsatt har problemer, kan du kontakte vårt kundeservice-team på Kunde@Kicksday.no med følgende informasjon:

  • Så mange detaljer som mulig om problemet
  • Skjermbilder av eventuelle feilmeldinger du får
  • Hvilken nettleser du bruker (f.eks. Internet Explorer, Firefox, Chrome, Safari osv.)
  • Hva du har gjort så langt for å prøve å løse det