Problemer med nettstedet - Kicksday

Jeg har problemer med Ä fÄ tilgang til nettstedet. Hva burde jeg gjÞre?

Hvis du har problemer med mobilsiden vÄr, klikk her

Har du kommet til denne siden for Ä fÄ tilgang til kontoen din?

Du mÄ sjekke at enhetens klokke er nÞyaktig - av sikkerhetsgrunner, hvis enhetens klokke er rask, vil du ikke fÄ tilgang til Min konto-sidene.

Hvis du fortsatt har problemer med nettstedet, foreslÄr vi at du prÞver fÞlgende:

1. Slett informasjonskapslene dine
Du mÄ kanskje slette informasjonskapslene dine - en informasjonskapsel er en liten fil vi lagrer pÄ datamaskinen din for Ä fortelle oss hvem du er neste gang du besÞker oss

VÊr oppmerksom pÄ at hvis du har varer i vesken eller i "Lagrede varer"-delen som ble lagt til nÄr du ikke var pÄlogget, vennligst noter produktnavnet/koden, da sletting av informasjonskapslene kan fjerne dette.
I de fleste nettlesere kan du slette informasjonskapslene dine ved Ă„ bruke "VerktĂžy" eller "Historikk".

2. Start nettleseren pÄ nytt
NÄr du har slettet informasjonskapslene dine, lukker du nettleseren, Äpner den pÄ nytt og besÞker nettsiden vÄr igjen. Du bÞr kunne bruke den uten ytterligere problemer.

3. Oppdater operativsystemet
Vi foreslÄr ogsÄ at du bruker den nyeste versjonen av operativsystem leverandÞren, f.eks. Windows, OSX etc.

4. Kontakt oss
Hvis du fortsatt har problemer, kan du kontakte vÄrt kundeservice-team pÄ Kunde@Kicksday.no med fÞlgende informasjon:

  • SĂ„ mange detaljer som mulig om problemet
  • Skjermbilder av eventuelle feilmeldinger du fĂ„r
  • Hvilken nettleser du bruker (f.eks. Internet Explorer, Firefox, Chrome, Safari osv.)
  • Hva du har gjort sĂ„ langt for Ă„ prĂžve Ă„ lĂžse det